Procesul de mutare

Chestionar și estimare pre-mutare

Primul pas în evaluarea unei mutări și stabilirea unui estimat al acesteia este etapa completării chestionarului. Chestionarul gratuit pre-mutare va fi realizat la domiciliu sau la sediul nostru de către un angajat calificat din departamentul de Vânzări și va conține un inventar complet al articolelor ce urmează a fi mutate, tot atunci estimându-se și costul pentru mutare. Specialistul nostru va evalua toate condițiile de acces și vă va sugera cele mai potrivite metode și servicii pentru mutarea dumneavoastră, pentru a vă putea oferi cea mai bună soluție pentru procesul de mutare.

După completarea chestionarului pre-mutare și după discutarea tuturor aspectelor, estimarea costului va include toate informațiile necesare prin detalierea serviciilor, costurilor aferente și duratei de timp necesare. Estimarea va lua în considerare: volumul estimat, accesibilitatea, adresa de preluare și cea de destinație, etajul de la care se ridică bunurile, existența lifturilor (dacă este cazul) și, bineînțeles, distanța dintre cele două adrese.

Împachetarea

În ziua în care este programată mutarea, echipa noastră se va deplasa la reședința dumneavoastră și va începe împachetarea bunurilor dumneavoastră personale în cutii speciale pentru transport, după ce șeful echipei a realizat un scurt tur al proprietății împreună cu dumneavoastră. Toate cutiile și containerele vor conține materiale speciale de cea mai bună calitate: hărtie de mătase pentru obiectele fragile, folie de plastic cu bule de aer, carton, cutii speciale cu umeraș pentru haine, cutii pentru obiecte electrice, echipament IT și audio, cutii ranforsate speciale ce oferă o protecție optimă pentru obiecte fragile sau de mare valoare precum obiecte artistice, tablouri, ornamente, oglinzi, etc.

În ceea ce privește împachetarea, dacă este necesar ca unul dintre obiecte să fie demontat pentru a putea permite scoaterea lui sau pentru a-i asigura un transport în siguranță, acest lucru va fi realizat de către personalul nostru calificat, conform discuției purtate cu asistentul de vânzări în timpul chestionarului pre-mutare.

Transportul

Odată ce totul este împachetat, echipa va încărca cu grijă bunurile într-un vehicul potrivit (automobil, container, etc), ce va fi sigilat în prezența dumneavoastră.

Despachetarea

Bunurile dumneavoastră vor fi livrate la noua adresă, iar echipa noastră va începe procesul de despachetare, va asambla obiectele demontate și va poziționa mobila în poziția stabilită de dumneavoastră. Toate cutiile împachetate de către noi vor fi despachetate cu grijă iar conținutul lor va fi aranjat așa cum doriți. Toate materialele și deșeurile rămase la vechea reședință vor fi ridicate și reciclate.

În cazul în care nu doriți despachetarea în momentul livrării, este posibil să solicitați ca materialele rămase și deșeurile să fie ridicate în decurs de 15 zile de la livrare, fără costuri suplimentare.

Asistența

Pe parcursul procesului de mutare veți fi asistat/ă de către managerul Departamentului de Operațiuni și echipa sa. Ei vor superviza mutarea, oferindu-vă sprijinul necesar și răspunsuri rapide la orice fel de întrebări.

Echipa specializată

În cazul în care doriți să mutați obiecte grele, care spre deosebire de mobilă sau bunuri personale necesită un echipament suplimentare specializat, echipa noastră specializată se va putea ocupa de obiecte precum piane, seifuri, rack-uri de servere, echipament IT și alte obiecte speciale.

Portofoliu